ZAWITAŁO TU WAS TYLE:

wtorek, 10 grudnia 2013

ROZDANIE - KOSMETYCZNA NIESPODZIANKA

Witajcie kochani!

Dziś kolejne rozdanie, tym razem nie powiem co będzie nagrodą. Niech to będzie niespodzianka. Jedyne co mogę zdradzić to,  że będą to kosmetyki do oczu, ust i paznokci. Idealny zestaw na nadchodzący karnawał :)

Warunki są tylko dwa  :) oto one:

1. TRZEBA POLUBIĆ ZDJĘCIE "SUPER RODZINKI" NA FACEBOOKU link do zdjęcia
2. ZOSTAWIĆ POD TYM POSTEM KOMENTARZ oto wzór:
"lubię jako:  (podaj imię i pierwszą literę nazwiska)"
 
 
I to wszystko :)
 
Nagrody zakupiłam sama, są one nowe. Rodzinka na zdjęciu to moi bliscy znajomi. Super z nich rodzinka, naprawdę :) . Pomóżmy im wygrać konkurs klikając pod ich zdjęciem "lubię to", a w zamian tak jak wspomniałam wyżej jedna osoba z was otrzyma ode mnie kosmetyczny zestaw trzech kosmetyków :) .
 
Lajkować możecie do 31 grudnia. Natomiast wyniki ogłoszę 2 stycznia na blogu :)
 
Pozdrawiam
 
1989zaczarowana1989



60 komentarzy:

  1. "lubię jako: Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jako: Kamila B.
    Piękna rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubione przez Kwiatkowska Anika

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię jako Amelia J

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jako Monika M

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jako: Kinga R.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jako Anita S :)
    powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jako: Aga Cz.
    Mam nadzieję, że wygracie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię jako: Patrycja Miczek :)

    Bloga również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę na FB, więc teraz lubię jako Agnieszka I-ka :)

      Usuń
  13. Lubię jako: Aneta Gliwa

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię jako: Angelina B.
    + dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię jako Bernadetta Julia T

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jako: Dominika S

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jako Aneta Poniatowska

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię jako: Justina J. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię jako: Dorota M

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie: https://www.facebook.com/adrianna.karpowicz
    Obserwuję : Adrianna Karpowicz

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jako Magda Pacholska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  23. zostałaś przeze mnie nominowana
    więcej info na blogu
    http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się zdjęcia

    jestem z nielicznych chłopaków którzy prowadzą bloga może zaobserwujesz

    http://adek-adrian756.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety już za późno abym wzięła udział. Ale dlaczego nie ma nowych notatek? ;( Czekamy !!! :)
    http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym cię zaprosić do konkursu...
      To naprawdę proste! Zwycięzce losuję, więc każdy ma szanse.
      REKLAMA BLOGA !!!
      blog-blogerek.blogspot.com

      Usuń