ZAWITAŁO TU WAS TYLE:

czwartek, 14 listopada 2013

MIŁE ZASKOCZENIE- BABYDREAM PFLEGEOL

Witajcie!

Jakże miłe było moje zaskoczenie gdy zerknęłam na skład olejku przeciw rozstępom dla mam z BABYDREAM. Same oleje, naprawdę!
Odkąd pamiętam zawsze uwielbiałam ten produkt: za zapach, za to jak miękka i delikatna jest moja skóra, za cenę,  dostępność. Ale nigdy nie zwracałam uwagi na skład. Dobrze działał na moje ciało więc nie wgłębiałam się w temat co zawiera. Ostatnio szukałam informacji na temat olejowania włosów. Oczywiście olej kokosowy przeważał, ale bardzo wiele osób pisało że dana oliwka z BABYDREAM jest rewelacyjne, same oleje, super efekt na włosach. Pobiegłam czym prędzej do łazienki, złapałam za opakowanie, czytam i czytam... i rzeczywiście. Same spójrzcie. Oto pełny skład kosmetyku:
1. glycine soja (soybean) oil -olej sojowy,
2. prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil - olej ze słodkich migdałów,
3. helianthus annuus (sunflower) seed oil/ unsaponifiables - olej słonecznikowy,
4. simmondsia chinensis (jojoba) seed oil - olej jojoba,
5. macadamia ternifolia seed oil - olej z orzeszków makadamia,
6. tocopherol - witamina E,
7. parfum - perfumy.
 
Same dobrocie!
 
Na skórę działa bezapelacyjnie. Jak będzie z włosami? Jutro się przekonam :) .
 
Pozdrawiam


 
 
1989zaczarowana1989

5 komentarzy: