ZAWITAŁO TU WAS TYLE:

środa, 23 października 2013

MANHATTAN- POWDER MAT

Mam mieszaną cerę, wybierając podkład kierowałam się zawsze reklamami , ulotkami i innymi informacjami zachęcającymi do zakupu fluidu dla cery trądzikowej. Moja skóra pewnego czasu dała mi popalić, trądzik, moja zmora...
Obecnie nie potrzebuję dużego krycia, choć tytułowy produkt daje radę z kamuflażem poważnych problemów. Bardzo ładnie matuje okolice strefy T gdzie błyszczenie występuje nagminnie. Utrwalony i zmatowiony kamiennym pudrem utrzymuje się na mojej twarzy cały dzień. Cena w drogeriach waha się od 25 do 28zł. Moim zdaniem za taką cenę jest godny polecenia. Dodam jeszcze jedno, mam skłonność do "zapychania", ten podkład mimo swojej ciężkości nie zatyka mi porów.
 
Pozdrawiam
 
1989zaczarowana1989

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz