ZAWITAŁO TU WAS TYLE:

piątek, 1 listopada 2013

DOMOWE SPOSOBY NA USUNIĘCIE WĄSIKA

Wiele kobiet boryka się z problemem widocznych włosków lub meszku nad górną wargą ust. Jest to wąsik, występuje on u osób z zaburzeniami hormonalnymi lub jest to uwarunkowane genetycznie. Jest to wstydliwy problem. Praktycznie w każdym salonie kosmetycznym możemy się go pozbyć, czy to za pomocą wosku, pęsety czy laseru. Jest to łatwy zabieg do wykonania więc po co przepłacać? Skoro opakowanie plastrów z woskiem kosztuje ok. 9zł i starczy nam na mniej więcej 10 razy. Ja osobiście używam plastrów firmy ISANA dostępnych w ROSSMANNIE, kosztują tak jak wspomniałam ok.9zł za 20szt. Widziałam również innych firm, czy się czymś różnią? Raczej nie, efekt jest ten sam.
 
Zabieg powtarzam co 3 tygodnie. Przed położeniem plastrów, na okolice wąsika kładę talk kosmetyczny (w moim wykonaniu zasypkę do pupy dla dziecka )
Dzięki niej włoski lepiej przylegają do wosku i niwelujemy możliwość podrażnienia skóry.
Następnie usuwamy zbędne owłosienie za pomocą wosku. Do opakowania dołączone jest kilka sztuk chusteczek nasączonych oliwką, by łato pozbyć się resztek produktu na skórze. Takie samo działanie ma zwykła oliwka na gaziku.
 
Na pewno wiele osób zna tą metodę, ale mam nadzieję że znajdzie się kilka kobietek którym pomogłam :)
 
Pozdrawiam
 
1989zaczarowana1989
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz