ZAWITAŁO TU WAS TYLE:

piątek, 25 października 2013

MOJE WARIACJE KULINARNE :) ZUPA OGÓRKOWA

Smak dzieciństwa kojarzy mi się właśnie z ZUPĄ OGÓRKOWĄ. Ugotowaną przez babcię, z jajeczkiem...
Oczywiście nie udało mi się do końca odzwierciedlić smaku zupy z tamtych lat, ale jestem już bliziutko :)
Oto mój przepis, zaznaczam że kucharką nie jestem z zawodu ;)

Co będzie nam potrzebne?
- 3 skrzydełka z kurczaka
- mrożonka ZUPA OGÓRKOWA Z KOPERKIEM (ja kupuję z firmy HORTEX)
- 4 średnie ogórki kiszone
- śmietana
- 1 kostka rosołowa
- ziele angielskie
- liść laurowy
- sól
- pieprz
- 3 ugotowane na twardo jajka

W garnku gotuję skrzydełka z kostką rosołową, zielem angielskim i liściem laurowym. Gdy woda zaczyna wrzeć dodaję mrożonkę i ogórki starte na tarce o grubych oczkach. Po około godzinie gotowania, zupę zabielam śmietaną i przyprawiam solą oraz pieprzem do smaku. Na końcu jajka kroję na ćwiartki i wrzucam do zupy.
Gotowe :)
Smacznego!
 
A jaki jest wasz sposób na pyszną zupę ogórkową?
Czekam na propozycje.
 
Pozdrawiam
 
1989zaczarowana1989


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz